Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~flesz100 | użytkownik

imię i nazwiskołukasz adresbarlinek zarejestrowany12.12.2007 @18:47:58 ostatnio na stronie25.09.2011 @21:28:41

od czasu do czasu jestem

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5208165
digarty2 komentarze189 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~aras69    02.11.2009 @21:18:50
tererere zastałeś sie tutaj a nawet jakieś renderdki byś dodał a o tęsknocie do twoich fot juz nie wspomne!
_______
~aras69    14.08.2009 @11:33:29
ejo many kiedy bedziesz w barlinku
_______
~pink1985    09.06.2009 @16:25:02
a pisz pisz ... mnie nei zniechecisz a zdrowa krytyka jest dobra wogole to KATT wnetrza a wy wszyscy sie rozchodzicie nad wizem jakbym nie wiedziala ze materiały sa do bani i ze nic za oknem nie ma hehehe chodziło o projekt kuchni. Tak czy siak ważne ze sie podoba 'inwestorom'
btw. caly czas mam plan usiasc i zrobic SUPERASTEGO wiza ale jakoś nie moge sie z tym ogarnac ;D albo nie mam pomysłu, albo mi nie wychodzi tak jak bym chciala , albo nie mam czasu
_______
Kto się nie rozwija, ten w rzeczywistości się cofa.
~Fantazia    07.06.2009 @14:51:23
witam! w jakim programie robisz wizualki 3ds max????????
_______
Zapraszam do mnie )
~nOss    01.04.2009 @15:14:07
zacnie dziękuje mój panie
~Adanedhel    24.03.2009 @14:52:09
nie dziekuj za komenty tylko wejdz i tez cos pokomentuj...
heej
~omen155mo    06.02.2009 @20:49:47
chyba powinienem zrobić własny backgroud :/
thx
~yyloo    26.01.2009 @14:49:57
gdzies juz widzialam tą buzkę . jołjał!
!bartekstefanowicz    24.01.2009 @08:42:02
luz!

btw fajnie się prezentuje toto.
_______
"me ciało z ciał zbanowanych userów złożone a serse czarne niczem cień digusia"
!bartekstefanowicz    23.01.2009 @18:51:35
w sumie się mogłeś przed spytać ew podrzucić linka ale niech Ci będzie ; (


a propos, dobrze się komponuje do wnętrza
_______
"me ciało z ciał zbanowanych userów złożone a serse czarne niczem cień digusia"
~Wojciechowska    18.01.2009 @13:36:53
~flesz100    18.11.2008 @21:32:06
za niedługo cos uruchomie..
~nOss    29.08.2008 @11:14:26
ej chłopaku a wiesz kogo tak urządziłam?-to Artura syn tylko nic mu nie mów hehehehe
~JLI    18.08.2008 @00:07:49
kiedy zobacze nowe wizki ?????
~tururutrubeton    12.08.2008 @15:01:07
siema dorzuć coś ziomek i wejdź na gg
~arwenna1    05.08.2008 @20:14:03
aaaa, dzięki wielkie- może już wkrótce
~arwenna1    02.08.2008 @22:05:43
jestem pod wrażeniem chyba wykorzystam pomysły w mieszkaniu zwłaszcza ta zieleń jest wspaniała. Pozdrawiam
~nOss    22.07.2008 @10:26:07
nie działam tylko się edukuje chłopaku dzieciaku
~nieznana83    03.07.2008 @13:45:25
Wciąż czekam na to co miałeś mi przesłać :P
~panzerosky    24.06.2008 @10:45:09
aleeee... profiloweeee
~tururutrubeton    21.06.2008 @00:17:02
piona za fote na profilu ehhehehehe grubee gowno !
~Zingerina    09.06.2008 @18:17:34
dzięki.. już mnie wciągnęło !
~tururutrubeton    02.06.2008 @08:54:52
dodał byś coś placuszku piona
~ulan    01.06.2008 @20:11:08
Siemanko Kudłacz Co tam u ciebie jak żyjesz? co porabiasz? 3maj sie i pozdrawiam
_______
Zdjęcie jest w sobie wyjątkowe bo nigdy nie zrobi się drugiego takiego samego :/
~Jurasy    31.05.2008 @21:03:35
noPanie złoty wiem, że zapracowany jesteś ale od czasu do czasu móglbyś zapodać jakąś nową fotke, niedługo popijemy na weselichu narazka
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt